این وبسایت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است

دیدار با خدا

ساعتی بعد باز هم کسی به دیدار زن آمد. زن با امیدواری بیشتری در را باز کرد. اما این بار هم فقط پسر بچه­ ای پشت در بود. پسرک لباس کهنه ­ای به تن داشت، بدن نحیفش از سرما می ­لرزید و رنگش از گرسنگی و خستگی سفید شده بود. صورتش سیاه و زخمی بود و امیدوارانه به زن نگاه می­کرد! زن با دیدن او بیشتر از پیش عصبانی شد و در را محکم به چهار چوبش کوبید. و دوباره منتظر خداوند شد.
خورشید غروب کرده بود که بار دیگر در خانه زن به صدا درآمد. زن پیش رفت و در را باز کرد…
پیرزنی گوژپشت و خمیده که به کمک تکه چوبی روی پاهایش ایستاده بود، پشت در بود. پاهای پیرزن تحمل نگه­داشتن بدن نحیفش را نداشت. و دستانش از فرط پیری به لرزش درآمده بود. زن که از این همه انتظار خسته شده بود، این بار نیز در را به روی پیرزن بست!
شب هنگام زن دوباره با خداوند صحبت کرد و از او گلایه کرد که چرا به وعده اش عمل نکرده است!؟
آنگاه خداوند پاسخ گفت:
ـ من سه بار به در خانه تو آمدم، اما تو مرا به خانه ­ات راه ندادی



:: موضوعات مرتبط: دیدار با خدا، ،
:: برچسب‌ها: دیدار, خدا, داستان, دیدار با خدا, داستان, داستان دیدار با خدا, داستان مذهبی, داستانpdf, داستان pdf, داستان زیبا, دانلود داستان, داستان پند آموز, پند آموز, دانلود داستان, بنده مخلص خدا, خدا, الله, پروردگار, دا ستان, داس تان, پند آموز, پندآموز, داستان پندآموز, داستان های پند آموز, صد داستان مذهبی, 50 داستان مذهبی, 100 داستان زیبا مذهبی, 50 داستان زیبا مذهبی,
ن : مستر
ت : یک شنبه 8 ارديبهشت 1392

صفحه قبل 1 صفحه بعد


محمد بن حسن عسکری (عج) آخرین امام از امامان دوازده گانه شیعیان است. در ١۵ شعبان سال ٢۵۵ هـ.ق در سامرا به دنیا آمد و تنها فرزند امام حسن عسکری (ع)، یازدهمین امام شعیان ما است. مادر آن حضرت نرجس (نرگس) است که گفته اند از نوادگان قیصر روم بوده است. «مهدی» حُجَت، قائم منتظر، خلف صالح، بقیه الله، صاحب زمان، ولی عصر و امام عصر از لقبهای آن حضرت است.